zondag 3 oktober 2010

Nieuwtjes

Ik werd even geveld door de griep van de week en heb vandaag voor het eerst weer wat gedaan: foto's maken, een heleboel. Zojuist heb ik een heleboel mooie nieuwe stoffen ge-upload , die kun je hier bekijken. foto boven : 1 van de vele nieuwe stoffen.



Foto boven: 1 e #12m12p projectje

En ik plaatste mijn 1 e mini projectje op de #12m12p blog...ook daar schreef ik al dat ik eigenlijk met iets groters bezig was maar dat niet gered heb.

Hieronder een sneak preview van mijn hoge-wow-factor-quilt (dat vind ik zelf tenminste)
Toen ik deze quilt zag was ik verkocht, ik wilde er nog steeds een voor mezelf maken, maar deze was te klein in de beschrijving en dus heb ik gerekend, getekend en 'm uitvergroot tot 1.40 bij 2.00 zodat het straks als ie gevoerd is en een achterkant heeft een heerlijke deken is om onder te liggen op de bank :-) Verheug me er nu al op...Als ie helemaal af is volgt er nog een plaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten