donderdag 8 april 2010

Eerste week voor Kika

De eerste week van de Kika actie in de shop zit er op. Ik ga nog niks vertellen over hoeveel , dat hou ik tot het eind van de actie bij en zal er daarna een blog over schrijven . Ik wilde nog wel wat schrijven over de reacties die ik heb gekregen. Toen de Prins Vince Glossy uitkwam heb ik heel veel mails verstuurd om zowel het nieuwe magazine als Kika en de actie in mijn shop onder de aandacht te brengen. Alle reacties die daarop kwamen zijn zeer enthousiast en positief .

Het draait eigenlijk ook maar om 1 ding en dat is dat er zoveel mogelijk geld bij Kika binnenkomt en of dat nou is doordat mensen het tijdschrift bestellen of gelijk doneren op Kika of iets leuks bestellen bij mij. De maand April duurt nog even en ik hoop dat er nog veel mensen op welke manier dan ook een bijdrage doen!!!

De actie is ook te vinden op de site van Kika bij nieuwe acties
Van deze mooie kinderrugzak gaat in ieder geval 25 % naar Kika!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten