zondag 18 april 2010

Dit was zo'n leuke opdracht!!!

Al weer een aardig tijdje geleden inmiddels, zo ergens in februari, zag ik op twitter een tweet voorbij komen van Jojojanneke . Zij heeft een web-shop en ontwerpt hele leuke, vrolijke geboortekaartjes. Ze vroeg in haar tweet of er iemand was die het leuk zou vinden om een boxkleed te maken naar aanleiding van een kaartje dat zij ontworpen heeft en die een zus van een klant graag als kraamcadeau wilde geven. Het ging om dit leuke kaartje:


Ik mailde haar en vervolgens werd ik in contact gebracht met de zus van. Ik maakte een paar schetsen aan de hand van het kaartje en daar zocht zij er een van uit. Ik bestelde de stoffen, werkte de schets uit tot op juist grootte applicaties en begon aan het project boxkleed.









Het was een waar feestje om aan te werken, elke keer als ik er mee bezig was werd ik helemaal blij, die vrolijke kleurtjes. Ik hield de klant steeds op de hoogte van het maak-proces door haar foto's te mailen. Uiteindelijk had ik het boxkleed zo ver af dat alleen de naam en datum er nog op moesten. Toen de mail kwam dat de baby er was heb ik het kleed afgemaakt en verstuurd. Ik moest natuurlijk alleen nog even wachten met dit blogje schrijven totdat het boxkleed ook in ontvangst was genomen. Vanmorgen ontving ik de meest schattige foto's via de mail met de baby op het boxkleed (deze foto's plaats ik vanuit privacy-oogpunt natuurlijk niet, maar schattig zijn ze!!) Ik moest best even blozen toen ik las dat de ontvanger van het cadeau dit het mooiste kraamcadeau vond wat ze gekregen heeft.





Ik wil Jojojanneke nogmaals bedanken voor de tweet en het in contact brengen met, het was zoals ik al schreef een waar feestje waar er hopenlijk nog eens wat van volgen

4 opmerkingen:

  1. Helen, helemaal geweldig!!!
    Kan mij voorstellen dat je hier met heel veel plezier aan gewerkt hebt, en dat zie je er zeker ook aan af!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, het is echt geweldig mooi geworden! En wat te gek dat Twitter dit soort creatieve co-producties tot stand brengt! Alle complimenten zijn absoluut verdiend en ik ben supertrots op je!

    kus van zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Helen,

    echt helemaal leuk!! Als een klant nog een keer zoiets wilt hebben, weet ik je te vinden :-)

    groetjes Jojanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee wat is 'ie mooi! En inderdaad een feestje om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen