dinsdag 8 november 2011

De Kerst items staan online!

Na een radiostilte hier die echt te lang duurde....sorry daarvoor ....kan ik jullie melden dat de Kerst items 2011 online staan! Er volgen nog wat kleine dingen maar veel tijd voor een uitgebreide blog heb ik ook niet.... er moet nog wel een en ander af... Dit weekend beginnen ovor mij de Adventsmarkten, ik doe er 3 en ben dus wel zoet. Daarom nu wat plaatjes:

Zowel kleine als grote presentjes in de Christmas shop 2011 klik op de link om naar de shop te gaan, dan kun je al het moois bekijken!
Daarnaast kun je bij HIER zien wat ik zoal nog maakte de laatste tijd ( en das nog niet eens alles....)


Voor een zeer goede klant mocht ik heel veel moois maken wat allemaal naar Nieuw Zeeland word gestuurd....leuk!!!

En dan heb ik zowel HIER als HIER nog nieuwe artikelen geplaatst!
Na de markten meld ik me weer, oh ja waar??

12& 13 november Landfrauencafe Eitzmühlen (15-17/10-18)
20 november Kerstmarkt Anderlingen (10-17)
26&27 november Kunsthandwerkmarkt Rathaus |Zeven (13-18/13-18)

1 opmerking:

  1. Hallo Helen,
    Druk, druk, druk...met alle moois!

    Bij deze wil ik je bedanken voor alle creatieve postjes van 2011 en wens je sfeervolle dagen toe en alle goeds voor 2012!
    Een feestelijke groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen