woensdag 14 september 2011

Time Flies...

Het is al weer een poosje terug dat ik laatste blog schreef. Problemen met mijn "lijf" (rug) die even niet meewerkte zoals ik dat wilde, zorgden ervoor dat ik van arts naar arts rende. Ik zal jullie de details van waar ik allemaal was en welke onderzoeken ik allemaal had besparen. Het heeft er allemaal voor gezorgd dat ik even een flinke pas op de plaats heb moeten maken.....helaas....Zo heb ik bijvoorbeeld 2 markten af moeten zeggen , waar ik me echt op verheugd had. Ik hoop dat ik de volgende keer wel van de partij zal zijn op de Hip en Handgemaakt in Nederland (helaas ben ik er dus 25 september in Hengelo toch niet bij)

Inmiddels ben ik voorzichtig weer de draad aan het oppakken en probeer een nieuwe werkritme te vinden die het voor mijn rug haalbaar maakt. Daarnaast ben ik veel aan het sporten en dan met name zwemmen en aquafitten. Van het weekend hoop ik ook op de fiets te zitten, die manlief voor me aan gaat passen.

Ik heb een aantal opdrachten die op de stapel lagen weten af te ronden. En er zijn echt heel veel mooie nieuwe stoffen binnengekomen. Nu ga ik zo langzaam aan beginnen met nieuwe dingen maken o.a. ook al voor kerst, want ook daar heb ik de meest prachtige stoffen voor ingekocht!

Gauw meer nieuws om te laten zien hoop ik.
Voor nu kun je de opdrachten HIER bekijken
En de nieuwste stoffen zie je HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten