zondag 9 januari 2011

Een nieuw jaar....

Het is al even geleden dat ik een blog plaatste. Om eerlijk te zijn heb ik ook gewoon even een beetje vakantie gehouden. En ondertussen veel inspiratie snuiven en nieuwe ideeën laten ontstaan.

Maar de afgelopen week was ik alweer volop aan het fröbelen met lapjes, kleurtjes, dessins en de eerste nieuwe dingen staan sinds vanmiddag in de shop. Een flink aantal hele mooie placemat-sets, die aan 2 kanten te gebruiken zijn. Kijk maar HIER.

Ook heb ik op een van mijn adventsmarkten (opnieuw) contact gekregen met iemand die op veel mooie markten staat en zij helpt mij nu aan goede adressen voor mooie kunsthandwerkmarkten. Mijn blijdschap is dan ook heel erg groot sinds ik van de week weet dat ik in iedere geval op 2 markten sta bij het Bachmann Museum in Bremervörde!!


Ten eerste op 26 juni op DEZE en dan begin september op DEZE. Markten met zo'n 65 stands en ruim 2000 bezoekers!
Dat was 1 van de doelen die ik had voor dit jaar en dus ben ik extra blij dat ik nu al weet dat ik er 2 keer sta. Als het beetje meezit einde van het jaar nog een keer als er voor het eerst een adventmarkt georganiseerd gaat worden.

Ook zitten er een aantal tassenparty's in de planning en ben ik, zoals altijd tussendoor, steeds op zoek naar mooie nieuwe stoffen. Er zijn er weer een aantal onderweg...maar ik zie alweer veel meer moois. De eerste bestelling van het jaar kwam uit Belgie, ook heel leuk. Het idee dat er al in meerdere landen spullen van mij zijn vind ik toch wel heel leuk!

Ik zal proberen regelmatig een blog te plaatsen en hoop op een succesvol jaar voor Helen-Originals.

2 opmerkingen:

  1. Ook heerlijk echt even vakantie houden!

    En wat geweldig dat je de felbegeerde markten mag staan! Lees vast tzt. je ervaringen daarover!

    Fijne werkweek, lekker weer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De juiste markt is erg belangrijk, daar komen mensen die ook belangstelling hebben, in mooie spullen.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen