zondag 28 maart 2010

Just some things-Zomaar wat dingen

I am very busy working on some things but I wanted to share some pictures with you:
Ik ben erg druk met een aantal dingen daarom een paar plaatjes die ik met jullie wilde delen:









The last two pictures, on the left a hocker where I am making covers for. And on the right side....I'll tell you more this week
De laatste 2 plaatjes. Links een hocker waar ik hoezen voor aan het naaien ben. En rechts...daar vertel ik deze week meer over

2 opmerkingen:

  1. Die grote kop en schotel met bloemetjes erin ziet er erg gezellig uit. Echt lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helen,

    Leuke gezellige plaatjes, het konijntje heb ik ooit ook eens gemaakt voor mijn zusje in twee verschillende maatjes.

    Leuk hoor vanalles wat:)

    BeantwoordenVerwijderen