zaterdag 5 februari 2011

Update #12m12p en nog een beetje

Van de week stuurde ik net op tijd de cadeautjes op voor het #12m12p project van januari, mijn ontvanger was Willeke en zij kreeg gisteren haar pakje en was er erg blij mee. Heel fijn te horen dat ik iemand blij heb gemaakt!
*een tilda mandje- tilda vogeltjes van gelamineerd papier en natuurlijk een Helen-Originals tas*

Vandaag was ik zelf blije ontvanger van een #12m12p pakje . Jippie, cadeautjes krijgen is altijd leuk! En Meta, van HandmadeyMeet , echt een schot in de roos wat een ontzettend leuk en lief cadeau, een gepersonaliseerd schrift , die komt echt goed van pas! Helemaal goed! En ook
bedankt voor de lieve kaart!

*het pakje-met lieve kaart-en supermooi persoonlijk schrift*

Nu ik toch aan de blog ben gelijk nog even wat andere plaatjes, o.a. spoedcadeautje naaien vrijdagochtend en een hele stapel Duitse Posttassen die bijna af zijn. Ik ga weekend houden nu :-D


1 opmerking: