woensdag 3 november 2010

Actie Adventkalender

Op zaterdag 27 november start de "Actie Adventkalender"bij de Oudestal. Omdat er zoveel deelnemers zijn die hele leuke cadeaus weggeven gaat de actie al op 27 november van start. Dat betekent in totaal 28 cadeaus, verdeeld over de 28 dagen. De cadeaus zijn te winnen door aan te geven waarom nu juist jij die dag dat cadeau verdient. En er mag elke dag opnieuw meegedongen worden naar de prijs.
Op de site van Oudestal zal elke actiedag kenbaar gemaakt worden welk bedrijf en welk cadeau er die dag te winnen is. En zal er een foto geplaatst worden zodat je goed kunt zien wat er te winnen is. Houd dus dagelijks de site van Oudestal in de gaten.

Helen-Originals doet ook mee aan deze actie! Als je ook kans wilt maken op onderstaande produkten van mijn hand hou de site van Oudestal dan in de gaten!!!

Een leuke sleutelhanger:
En een leuk stoffen mandje voor bijvoorbeeld broodjes op de kerst-ontbijttafel (het mandje is keerbaar)

Vanaf vandaag staan in de shop ook alle artikelen die ik al gemaakt heb voor de adventsmarkten die ik vanaf volgende week heb. Dus als er iets bijzit wat je graag wilt...sla dan nu je slag. Ik heb een speciale pagina aangemaakt waar je alle artikelen vind. Daarnaast zijn de sleutelhangers weer aangevuld (ook altijd een leuk cadeau om te geven en te krijgen) en de Stofmandjes zijn aangevuld en uitgebreid met het model zoals je bij Oudestal kunt winnen.

Zoals je wel ziet heb ik niet stilgezeten ....naast alle opdrachten die inmiddels af zijn ben ik nog steeds bezig om nog veel meer leuke artikelen te maken! Dus neem regelmatig een kijkje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten