zondag 13 juni 2010

Daar was ik weer

Even niet geblogd, gewoon niet aan toegekomen. Vorige week zondag reed ik op en neer naar Nederland om daar bij de High Tea te zijn die georganiseerd werd door JuffouwJuul. Op de blog van DoorJolanda vind je een verslagje van deze geslaagde middag! Het was echt super en voor herhaling vatbaar :-)

Deze week was ik druk met voorbereiding van opdrachten en nieuwe items. Echter tijd gaat altijd zo snel..dus heb ik wel wat af maar nog niet alles. De baby quilt is af en 2 nieuwe items zijn klaar voor de foto. Van de week plaats ik ze in de shop met nog meer nieuwe dingen.



Deze is af en ik vind m wel heel erg lief geworden :-)


Een van de nieuwe items voor de shop , geweldig leuke opbergmanden van stof in diverse maten (deze is 34x34x34)


En ook in klein 13x13x13

Van de week volgen er meer en worden ze in de shop geplaatst..even geduld dus nog :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten