zondag 3 januari 2010

New Year/Nieuw jaar

So a New Year, and I wish you alle the best! I also worked on some new things last week and now I finished some so I would like to show them here:

Een nieuw jaar dus, en ik wil jullie allemaal het beste wensen! Ik heb de afgelopen week nog een aantal nieuwe dingen gemaakt en die zijn nu af dus wilde ik ze even laten zien:


New Bag closing with magnet/Nieuwe tas sluit met magneet.
And another one/En nog één:

And after a while I managed to make another sweet little dress/En na een tijdje redde ik het ook weer eens een keer een jurkje te naaien:
















And for men I made this camo key-cord/En voor mannen maakte ik deze camo sleutelhanger:





And in the shop you can find some more new Key-cords/En in de shop vind je nog een paar nieuwe sleutelhangers.

1 opmerking:

  1. Hallo Helen

    Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Mooie Stofen gebruik je.
    Jammer dat we toen niet van elkaar wisten dat we Tassen en Kleding maken.

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen