zaterdag 25 juli 2009

Just another day

Gewoon weer een dag

Saturday morning, I just do now what I always like to do in the morning time...walk the dogs first, then make myself a coffee, put on my computer and surf around the world-wide-web a little bit. I worked very hard this week at the gallery where I help out with workshops making jewellery. Today I am driving over to the pretty little village where the new /gallery store is located and will work there for the first time.......I am very anxicious how it will be there. And tomorrow it's the last sunday of the month again then I am working at the gallery here.

Zaterdagmorgen, ik doe wat ik het liefst doe s' morgens, eerst met de hondjes wandelen. dan maak ik een lekkere kop koffie verkeerd voor mezelf, zet de pc aan en surf een beetje over het wereldwijde web. Ik heb heel hard gewerkt deze week in de galerie waar ik help met workshops sieraden maken. Vandaag ga ik voor het eerst naar het schattige, pittoreske plaatsje waar de nieuwe galerie/winkel geopend is om te werken, ben heel benieuwd hoe het daar zal zijn. En morgen is het alweer de laatste zondag van de maand, dan is de galerie hier geopend dus werk ik weer.

1 opmerking:

  1. Nog een paar nachtjes en dan kan ik het allemaal met eigen ogen aanschouwen! :o) Zin in.

    BeantwoordenVerwijderen